Segells de goma. Per celebrar el dia Mundial del Món Paral.lel

Ja feia dies que recollia fotos de segells de goma al Pinterest pensant que algun dia m’hi havia d’atrevir (jo que no he estat mai de fer manualitats!!). Total, que avui m’he fet la llista de tot el que necessitava i, aprofitant que el 19 és el Dia Mundial del Món Paral·lel, m’he passat la tarda fent segells! I quina passada! És molt divertit!! I relaxant!! Us ho recomano moltíssim!
foto 1El material!

La llista del que necessiteu i del procés a seguir ho trobareu aquí, que és d’on ho he tret jo (està en anglès i castellà): http://www.ishtarolivera.com/blog/2010/06/stamp-carving-tutorial-tutorial-sellos-de-goma/
foto 2foto 3(1)I si us pregunteu on podeu comprar les gúbies (que són aquestes eines per fer el buidatge) a Barcelona, jo he anat a Piera, al C/Cardenal Cassanyes núm 13. I de passada també hi he comprat les gomes d’esborrar. Si n’heu de comprar, demaneu-les de “miga de pan” que són més tovetes i m’han anat molt bé!
foto 4foto 5Això dels segells no ha fet més que començar!!!

Maria

Anuncis

3 thoughts on “Segells de goma. Per celebrar el dia Mundial del Món Paral.lel

Deixa un comentari

