El bloc del dissabte. Encenent la imaginació

Tard o d’hora havíem de presentar aquest bloc: Encenent la imaginació perquè, igual que el bloc Un Bosc de Llibres del que ja hem parlat en alguna ocasió, també va ser un dels guanyadors dels Premis Blogs Catalunya al 2013
collage encenent basses a 1200premis-blogs-catalatunya-petit-2013_0I és que aquest bloc té molt d’imaginació però també d’educació. No en va la seva autora es presenta així: Em dic Àngela, sóc la mare d’una fantàstica i divertidíssima parelleta de sis anys (el temps passa volant) i la companya d’una persona meravellosa. Tinc 33 anys i en fa més de deu que em dedico a una de les meves passions: l’educació infantil.

I en aquest bloc hi hem trobat idees senzilles i genials i ens ha estat difícil la tasca de triar què ensenyar-vos. Finalment ens hem decidit per això:

Com fer-se el propi paper de regal
1Peces de Lego i temps. Val la pena llegir tot el procés i què es treballa amb aquesta activitat que té moltes possibilitats.
L’Àngela ens diu: el que m’interessa és mantenir despert l’esperit creatiu dels meus fills. No sé quin futur hauràn d’afrontar, així que si els el puc facilitar d’alguna manera, és donant-los eines, recursos i estratègies. Vull que la seva curiositat els guiï, vull que els seus sentits estiguin atents sempre a allò que és meravellós i que els envolta.
1 Portada lego i temps fora!5 collage composicionsTambé ens ha agradat aquesta senzilla corona per celebrar el cap d’any
portada cap d'anyDSC_0206I segueix: sóc partidària de valorar el procés per sobre del resultat, i una enamorada de les etapes intermitges del fet creatiu. Busco la bellesa i la felicitat en les coses quotidianes i alimento el meu esperit creatiu tant com puc. Intento créixer al seu costat, perquè només així podré estar a l’alçada que es ells es mereixen, tot i que no crec que aconsegueixi atrapar-los. 

I finalment… Una panera de costura per a nens
IMG_3548IMG_3593No deixeu de donar-hi una volta. Aquest bloc és més que un simple bloc d’activitats i manualitats. Tot té un sentit!

Em fascinen les històries que m’expliquen les mans de les persones. Sempre he admirat a la gent pel que saben fer les seves mans, sigui el que sigui. Àngela d’Encenent la imaginació

 

Anuncis

One thought on “El bloc del dissabte. Encenent la imaginació

  1. Oh, mil gràcies per parlar de nosaltres amb tant d’afecte! Que bonic! És genial veure que les nostres propostes us agraden i heu fet una selecció molt variada i bonica! Això just el dia que m’he il·luminat per a canviar l’estètica del blog! Que ningú s’espanti, que és el mateix! XD
    I la cita em defineix molt bé, perquè sóc fan de les mans de la gent… és una de les primeres coses que miro d’una persona quan la conec, i sempre m’expliquen alguna cosa.
    Espero que us ho passeu bé amb nosaltres!
    Una abraçada!

Deixa un comentari

