L’autoretrat

Que n’és de difícil fer un autoretrat! Tots aquells que en són capaços tenen tota la meva admiració!
Era l’aniversari de la Clara i de regal n’hi vaig voler fer un perquè ja fa temps que fa col.lecció d’autoretrats (que hi ha gent per a tot). O sigui que el meu repte va ser provar-ne de fer un sabent que la figura humana no és una de les meves qualitats artístiques. Però vaig tenir una idea: fer-lo brodat. Vaig calcar una foto meva només perfilant els trets més significatius per a que se’m reconegués però sense entrar en detalls. De paper a roba i de roba a fil i a cosir!
2585Aprofitant un marc petit i ovalat que tenia vaig emmarcar l’autoretrat com si fos el retrat de l’àvia quan era jove
IMG_2217I un quadret com aquest necessitava un embolcall com cal. Aprofitant una capsa que tenia per casa vaig fer-li una presentació especial
IMG_2216

Roser

Anuncis

One thought on “L’autoretrat

Deixa un comentari

