La punta del cobretaula

Des de que vam portar aquesta tela de l’Índia fa uns anys i en vam fer un cobretaula de la tauleta rodona que tenia ganes de fer-hi una punta. I vaig provar moltes coses però no hi havia res que m’agradés i es va quedar així
foto(25)Fa poc, passant per una botiga vaig veure un coixí amb aquesta mena de punta de rodones i em va agradar la idea de fer-la de dos colors. O sigui que vaig començar a fer minirodones de punt alt amb fil prim, moltes rodones!!!
foto(24)I després només esqüestió de cadenetes i enganxar ronones cada tant.
foto(20) foto(18) foto(21)Au, doncs, el cobretaula el donem per acabat

Roser

Anuncis

Deixa un comentari

