He fet pa per primera vegada!!

Era la meva primera vegada i estic contenta del resultat tot i que podria millorar una mica la recepta. El que em va sorprendre és que fos tan fàcil de fer. Bàsicament es necessiten ganes d’amassar!
Aquesta és la meva recepta però espero que algú més s’animi i enviï la seva per contrastar!
La recepta: 
200 gms d’aigua
400 gms de farina (jo l’he fet amb farina floren aurora)
40 gms d’oli del bo
Un pols de sal
1 pastilla de llevat premsat
sèsam negre i sèsam torrat
foto (3)1- escalfar l’aigua
2- afegir  l’oli, la sal i el llevat
3- la farina i el sèsem
4- amassar força estona fins que quedi una bola de massa
5- deixar reposar una hora
6- donar-li la forma que vulguis
7- fer petits talls a sobre i posar-la al forn uns 20-25 minuts a 220 graus
8- Posar al forn un bol amb aigua
foto (2)Els que el van provar van dir que era molt bo però jo crec que la molla havia de quedar més tova

Sandra

Deixa un comentari

