Unes fulles de galeta

Vaig veure al vostre bloc ja fa temps unes galetes de pasta de full amb formatge i ciboulet. I com que tenia una amics a sopar vaig provar de fer-ne amb el motllo de la fulla de la bandera del Canadà que és una fulla d’auró, maple, en diem aquí. Aviat les fulles dels maples estaran del seu color més vermell i ja us enviaré fotos.
baixa
Vaig comprar una làmina de pasta de full rectangular i vaig anar tallant les galetes i les vaig anar posant a la safata del forn
foto (27)Vaig fer que m’hi cabessin tantes com vaig poder i les vaig pintar amb ou. Després els hi vaig posar el parmesà ratllat i el ciboulet i al forn vigilant de posar bé la temperatura per a que no es facin ni molt ràpid ni massa lentes i que es coguin de tot arreu igual. El ciboulet em va costar molt de trobar però hi ha un súper de coses vegetals de tot el món i allà el vaig trobar.
foto (26)foto (25)Als amics els va fer molta gràcia perquè aquí al Canadà podem trobar la bandera per tot arreu, fins i tot a les galetes, però no a les típiques de mantega que fan aquí sinó en galetes salades per a l’aperitiu.
foto (24)

Miriam

Anuncis

Deixa un comentari

