Pops en quatre temps

El primer temps és quan els va pescar l’Eduard aquest estiu passat
IMG_3177El segon és quan els vaig congelar per a que es trenquessin les fibres i fos més tendre. El vaig congelar fent-ne dues parts: els més petits per una banda i el gros per l’altra.
IMG_3178
El tercer temps és quan vaig fer amb ceba els més petits. Primer els vaig bullir i després fets a la caçola amb molta ceba
IMG_3179I el quart temps és quan els vaig fer amb romesco “pifa” i un llit de patates.
Vaig coure el pop i després vaig afegir la picada d’alls, ametlles, pa torrat, oli, vinagre pebre vermell dolç i picant. es deixa bullir una estona més. es posa damunt de les patates una estona abans de servir
foto(12) foto(1)

Mònica

Anuncis

Deixa un comentari

