Com ajuntar quadrets de ganxet

A la botiga de El Sueño de Chelo de Sant Cugat em van ensenyar com ajuntar quadrets de ganxet d’aquells de fer mantes per aprofitar llanes que ens sobres. Granny square!
Us en poso dues fotos perquè es veu bastant clarament i és més fàcil que explicar-ho.
foto (18)En aquesta foto la llana que uneix els quadrets és la vermella. es tracta de fer tres punts alts en els forats del quadrat de baix i un pun baix al forat del quadrat de dalt
foto (19)En aquesta foto s’ajunten amb la llana groga. Ho haurem de provar!

Maite

One thought on “Com ajuntar quadrets de ganxet

  1. La meva avia és experta en teixir aquests quadrets de ganxet. Jo em vaig fer una bosseta quan anava a l´institut i no he tornat a agafar la llana des de llavors 🙂
    Però ara he vist les teves fotos i pens que hi he de tornar!! Bon cap de setmana ❤

Deixa un comentari

