L’edredó per l’avi Mariano

M’ha fet molta il.lusió trobar l’edredó que van fer fa anys els de Victorias quilt Canadà quan l’avi Mariano va estar malalt. Aquesta associació explica que Victoria edredons Canadà ofereix edredons fets a mà a les persones amb càncer al Canadà. En proporcionar aquests edredons, esperem aportar comoditat física als relacionats amb el càncer, així com un consol espiritual en saber que no estan sols en la seva lluita.
IMG_3535 IMG_3584
Recordo que va estar molt content quan li vaig donar i que el feia servir per quan seia al sofà a mirar la tv o se’l posa als peus de llit per no tenir fred. Els de l’associació em van demanar quins colors eren els preferits de l’avi i com que de jove havia jugat a l’Espanyol vaig dir: blau i blanc. Va ser l’única indicació que vaig donar. D’això ja en fa 10 anys i avui ho he volgut compartir amb vosaltres
IMG_3586 IMG_3587

Miriam

Anuncis

Deixa un comentari

