El tamboret de la besàvia

Doncs sí, aquest tamboret ja estava al lavabo de casa dels meus besavis que jo no vaig conèixer i després va passar a casa dels avis. Finalment me l’he quedat jo i he tingut feina per deixar-lo així.
IMG_3710Hi havia almenys 4 capes de pintura diferent. A base de decapant i una rasqueta vaig arribar a la fusta original. Però jo també hi he volgut deixar la meva empremta i li he fet un dibuix a la part de dalt. Potser el dia que me’n cansi li pinti alguna cosa a sobre o li tregui el color. Mentrestant té un toc de modernitat.
IMG_3711

Clara

Anuncis

Deixa un comentari

