El punt de creu de la tieta Montserrat

Fa temps, la tieta Montserrat ens va demanar als nebots un quadre per tenir un record de cada un de nosaltres. La majoria van fer dibuixos o pintures. Jo com que no en sé li vaig fer un quadre de punt de creu que vaig trobar en un Labores del Hogar de l’any de la picor i que em va sembla molt de tieta.
IMG_3746Ara que ja no viu a casa seva me l’ha tornat per a que li guardi i me n’he adonat de la feina que hi ha! Segurament el penjaré en alguna paret del passadís i quan el vegi pensaré en la tieta. Quan ella vingui a casa meva el podrà veure en directe i en podrà gaudir com fins ara
IMG_3747

Roser

Anuncis

Deixa un comentari

