Una bufanda en 10 minuts

Vaig trobar en una botiga aquesta llana qua va canviant de color i que ja està trenada. Quan la treballes tant a mitja com a ganxet queda molt gruixut. Així que li vaig comença a fer voltes amb la llana com per fer un buf i després amb un altre tros ho vaig lligar pel darrera amb tres o quatre voltes més i ho vaig cosir per a que no es desfessin les puntes. El resultat van ser aquests bufs que els pots fer tan gruixuts com vulguis!
IMG_3783 IMG_3784Quan ho vaig ensenyar a la botiga on havia comprat la llana ho van trobar molt bona idea!

Queralt

 

Deixa un comentari

