El bloc del dissabte. L’embolic de la Tanit

Ens va escriure la Laura de L’embolic de la Tanit i ens va dir: em dic Laura i fa temps que faig mitja i ganxet com a hobby. En vaig aprendre quan estava embarassada de la meva filla Tanit i m’encanta fer cosetes ben bufones per a nadons, però ella se m’anava fent gran i cada cop era més complicat vestir-la de llana . Així que vaig decidir seguir fent mitja per encàrrec i també vaig a fires d’artesans.
cabeceratanitok
I ens ho vam mirar i vam trobar coses molt ben fetes i boniques i per això avui us presentem el seu bloc que posarem a la nostra llista de blocs amics. Mireu, mireu
CIMG7471 Conjunt taronja20131030_100711 20131029_23202220131101_165503cistellGràcies Laura per pensar en el Món Paral.lel i benvinguda! M.P.

Anuncis

2 thoughts on “El bloc del dissabte. L’embolic de la Tanit

Deixa un comentari

