El bloc del dissabte. Les mil i una idees

Les mil i una idees és el bloc de la Montse. Ens hem posat en contacte amb ella i ens ha explicat això:  el blog el vaig començar al 2012, un cop vaig tenir en Pol, el meu segon fill:  la idea era crear un “àlbum”, per anar guardant fotos de tot el que anava fent DIY: regals, encàrrecs…
Sóc publicista i comunicadora de formació.
 Adicta al món Craft i DIY.
O sigui del Món Paral.lel, com nosaltres!

banner 2013montse

Crec que aquesta passió creativa em ve de petita, de quan la meva mare, amb 6 anys, em va apuntar a classes de punt de creu, cada tarda d’estiu : – ) jijijii 
Molts anys després, quan vaig ser mare (Clàudia 4 i Pol 2), i buscant productes diferents, peces úniques, boniques, divertides i útils pels petits, em vaig introduir en el fantàstic món del patchwork i la costura creativa. Em va captivar. 

choco4

Després va venir el ganxet, el scrapbooking i recentment els cupcakes i les galetes, jijiiji… 
Ja veieu que no paro quieta! 

marta4 my2

Sóc una amant de les coses creatives, fetes a mà,… fetes amb tot el cor del món… 

nc6 pepa2 red1 (1) red1 ro6Passegeu-hi una bona estona i us encantarà. Les mil i una idees passa a ser un dels nostres blocs amics d’aquells que anem a veure de tant en tant!
Gràcies Montse!

Anuncis

Deixa un comentari

