El pessebre de feltre per penjar

Cap el mes d’octubre la Miriam em va enviar aquesta foto del Pinterest i em va dir: mira que bonic!
4198287677_ff4275cb81
Així que vaig estar buscant el tutorial o les plantilles però no les vaig trobar fins que ja havia imprès la foto i havia calcat a contrallum les diferents parts. Quan ja l’havia cosit vaig trobar això
previewI aleshores la gràcia està en l’ordre de cosir les peces. El contorn ha de ser l’últim que es cus per ajuntar la part del davant amb la del darrera que és llisa. Per tant s’han d’anar cosint les peces petites i els trossos que van al mig. Finalment s’omple de floca i es tanca.
IMG_3840En comptes d’un ruc em van suggerir fer un angelet que vaig improvisar, molt senzillament. Després hi vaig passar un cordonet amb una bola a la part de baix.
258I tot plegat va volar fins a Kemptville. 
I també va ser la nostra felicitació de Nadal del 2014 al Món Paral.lel
IMG_3863

Roser

 

 

 

Deixa un comentari

