Una tassa de bitxos

La meva parella està fent un doctorat sobre ecologia en rius (efectes en la biota de rius que han estat modificats per l’home, així resumint) i pensant en un regal de Nadal ben friki vaig tenir una idea. Aquest any s’ha de passar interminables hores al laboratori identificant milers d’invertebrats minúsculs mostrejats en diferents llocs d’estudi, i vaig pensar de regalar-li una tassa “mug” (indispensable aquí en la vida escocesa, per beure te tot el dia) amb tot d’invertebrats aquàtics seria una bona pensada i li faria la feina més suportable!!
unnamed

Amb dos segons de cerca pel google vaig arribar a la conclusió que no hi ha mercat per objectes tan frikis, però vaig trobar aquest blog d’una entomòloga (http://thedragonflywoman.com/2010/12/28/the-gift-of-aquatic-insects/) que n’havia fet una a mà per un professor seu de la universitat i vaig pensar: això també ho puc fer jo!! Així que vaig seguir els seus passos i el tutorial que recomanava i m’hi vaig posar!! Primer un company de la universitat em va passar una llista d’espècies autòctones (ja que m’hi posava s’havia de fer bé!) vaig comprar una tassa i un retolador per porcellana de la marca Pebeo (dos segons al google i ho trobeu) i en un parell de tardes entre examen i examen va quedar enllestit!! Un cop dibuixat, s’ha de deixar reposar 24h, i després es posa al forn (al mateix retolador estan escrites les instruccions) un cop refredat, la tinta no marxa i es pot posar al microones i al rentavaixelles!!! S’ha de dir que se li ha de pillar el truc al coi de retolador… I Aquí està el resultat!! Us puc assegurar que va tenir un èxit rotund i la tassa és l’enveja de mig departament de biologia!! Ara només toca gaudir del te i identificar milers i milers de petites criatures! 

Clara

 

 

Anuncis

Deixa un comentari

