Va de bosses

1- He fet una bossa i bossetes per encàrrec. la meva germana vol fer un regal i mira…m’ha tocat
IMG_4507

Eulàlia

2- La meva padrina m’ha regalat unes arracades pel meu casament i me les va portar dins d’aquesta bossa de roba.
IMG_4501Jo, ja fa un parell d’anys, li vaig dir que m’agradaria una bossa gran amb la inicial per portar coses a l’escola, com la que ella havia fet per regalar a una tieta. I quan ja no m’ho esperava, vés per on! Ja tinc una bossa com la que jo volia. Gràcies padrina!
IMG_4502

Marta

Anuncis

Deixa un comentari

