Quadres que són com postals

M’agrada pintar i m’agrada molt fer quadres petits de la mida d’una postal. Aquests són del canal d’Ottawa a l’hivern quan baixen el nivell de l’aigua i la gent hi pot anar a patinar quilòmetres i quilòmetres
IMG_4584[1]La gent la vaig fer amb un minipizell i una lupa.
I aquest altre el vaig pintar per practicar però vaig penjar la foto a Instagram i abans d’una hora, quan la pintura encara estava molla, hi va haver una dona que me’l volia comprar
IMG_4320

Miriam

 

Anuncis

Deixa un comentari

