En Teo i el Petit Príncep celebren el dia Mundial del Món Paral.lel

No sé si ho recordeu però quan us vaig ensenyar aquest nino que vaig fer fa dies vaig dir que en volia fer de més petits.111Doncs per celebrar el Dia Mundial del Món Paral.lel vaig començar per fer un Teo amb la meitat dels punts que havia posat per fer el nino gran. I aquest és el resultat: en Teo va d’excursió!
IMG_4673 IMG_4679
I li vaig ensenyar a l’Àngels i em va dir: i un Petit Príncep? I ho vaig provar però com que no porta gorra el cabell és molt més difícil de fer. O sigui que va quedar així tenint en compte que no tenia a mà les agulles de fer mitja del número adequat al gruix de la llana i per això queda com transparent
IMG_4691El Petit Príncep ja té un xai!
Seguiré millorant el tema!

Roser

Deixa un comentari

