La festa del peixet

Bon dia,
és la primera vegada que us envio alguna cosa…
A poc a poc vaig buscant estones que em deixa la feina per dedicar-les a fer coses creatives per i amb els meus tres fills…
La darrera… la festa d’aniversari d’1 any del meu tercer fill.
Vam decidir fer una festa ambientada en el fons del mar perquè és el peixet de la casa (el gran és el Lleó, la mitjana la Granoteta)
unnamedAmb els germans grans vam aprofitar per decorar la casa i van aplicar a tope la seva creativitat i aptituts artístiques per aconseguir passar una tarda en família al fons del mar, amb peixos, algues, pops, petxines, estrelles i cavallets de mar…
2015-02-15 16.58.51 peixos1
Els va encantar beure “aigua de mar” (d’una ampolla amb aigua tenyida de blau), menjar-se una escata de sucre o la cua d’un peix…
2015-02-15 16.45.43
Enhorabona pel bloG, el segueixo de fa poques setmanes i em sembla una enorme descoberta!!!!
Roser
Anuncis

Deixa un comentari

