Samarretes d’aniversari

Es fàcil d’endevinar quants anys ha fet el Guim mirant aquesta samarreta, no?
IMG_5751El vaig deixar triar quin animal hi volia d’una roba on n’hi ha molts i va triar el tucan. O sigui que després de dibuixar la silueta de la seva mà la vaig retallar i vaig retallar la roba. També vaig retallar del mateix tamany un tros de paper d’aquests que s’enganxa a la roba planxant.
IMG_5744Un cop retallada la silueta com que té el paper al darrera no es desfila al tallar-la. Es treu el paper i es posa damunt de la samarreta i es torna planxar. Però a la llarga s’acaba desenganxant o sigui que amb fil de cosir l’he cosit per la vora. Per poder-ho fer en una superfície plana li he posat a dins un plàstic gruxuit tret d’una llibreta vella
IMG_5748Però ve’t-ho aquí que al cap de quatre dies el Ton en fa 3 i ell va triar una jirafa per a la seva samarreta. Però, és clar, no podia fer una mà només amb tres dits, pobre!
IMG_5752O sigui que li vaig fer amb cinc dits però dos els vaig doblegar (de fet els vaig tallar i tornar a cosir perquè si els doblegava la tela em queda al l’inrevés, però no es nota)!
IMG_5759

Roser

Deixa un comentari

