Mousse de nutella

Divendres van venir a sopar a casa unes amigues i com que a mi m’encanta fer postres i pastissos era la meva oportunitat de no engreixar-me jo sola (jijiji).
Així que ho tenia claríssim, faria un cheescacke de Crema de Cacauet (invenció de l’Alma Obregón) que està summament deliciós. La qüestió es que quan ja portava com 30 minuts al forn, acabo de llegir la recepta i (oooh sorpresa!!!) aquest cheescake necessita 6 hores mínim de repòs en nevera, i en una hora arribaven les meves invitades!!!!!! (jolin…. em va quedar meravellós, súper alt com a mi m’agrada…)
Total que vaig haver de fer un canvi de plans ràpid. I vaig trobar aquesta altra recepta, també summament deliciosa, (i summament ràpida) de mousse de nutella.

moussenutella2

Només necessiteu:

350gr. Nutella
500ml. Nata per muntar (35% materia grasa)

1- Escalfeu una miqueta la nutella per que es quedi una mica més líquida (vigileu que no es cremi!)
2- Muntar la nata amb les varilles (ha d’estar MOLT freda sinó no munta).
3- Afegir dues cullerades de la nata muntada a la nutella y barrejar amb moviments suaus de baix a dalt per que no baixi la nata. 4- Quan estigui ben integrada ho ajunteu amb la resta de la nata muntada i ho aneu barrejant amb molta cura de baix a dalt, amb molta paciència perquèli costa una miqueta.
moussenutella1
Jo ho vaig posar en uns gotets. Al fons del gotet hi vaig posar galetes oreos picades en trossos grans, després la mousse i a sobre crocant d’ametlla. Una mica de nevera per a que quedi més dur (millor tapat amb film), i mmm a gaudir!!!

(és una recepta de l’Alma Obregón, siiii ho reconec, m’agrada molt el que fa!!)

Elena S

Anuncis

One thought on “Mousse de nutella

Deixa un comentari

