3 cotxes de feltre

Una amiga m’ha encarregat 3 cotxes de feltre per a una festa molt particular que us explicaré a finals de mes. Són cotxes farcits de floca o sigui que tenen una mica de volum. Els botons que són les rodes només estan a la part del davant.
Partint d’una forma senzilla vaig comença a fer un cotxe amb molts detalls: finestres, fars, paraxocs…
IMG_5962Però després vaig pensar que com més senzill millor i ho vaig treure quasi tot
IMG_5772Les rodes són botons del fons de botons de les àvies que hi ha a quasi totes les cases i per això vaig pensar que no calien que fossin iguals.
Però finalment els cotxes havien de ser un clauer o per penjar-los a alguns lloc o sigui que li vaig posar un ullet i un cordó a joc amb el fil de cosir que és del color taronja
IMG_5812

Roser

Deixa un comentari

