El gira-sol de pasta de full

Quan vaig veure el gira-sol de pasta de full al blog de dissabte no me’n vaig poder estar de provar-ho. Però com que no sóc de  dolç i tenia una trobada familiar vaig fer una pizza.
Per fer-ho es necessiten dues bases de pasta de full iguals. Evidentment rodones en aquest cas. IMG_5969Jo li vaig posar per aquest ordre: tomàquet fregit, només per tacar la base, formatge a trossos finets, pernil dolç, orenga i olivada negra
Aleshores li vaig posar l’altra base de massa al damunt i vaig agafar un tap que fes de centre per a no tallar
IMG_5972I vaig començar a fer talls més o menys iguals amb la punta del ganivet
IMG_5974Quan ja els vaig tenir tots fets vaig començar a donar 2 voltes a cada una de les parts fins tornar a deixar la part de la punta ben plana. Sempre en la mateixa direcció
IMG_5976 IMG_5977Ho vaig pintar amb ou i al centre li vaig posar pipes i vaig tirar una mica de sèsam per la resta
El resultat…
IMG_5984El resultat deliciós. la cosa és que un cop ja s’ha refredat tornem a passar el ganivet per acabar de marcar les parts i així es pot agafar una porció amb dos dits!
IMG_5996[1]I la rodona del centre es pot rifar!

Roser

One thought on “El gira-sol de pasta de full

  1. Molt original aquesta versió i segur que molt bona. Me la guardo per fer-la. Jo aquest cap de setmana he fet la versió dolça i és veritat que pintant amb la llet no queda gaire brillant, ja havia pensat que en una propera ocasió ho faria amb ou batut. Mira per on ara tinc dues versions. Gràcies.

Deixa un comentari

