Garlanda per a la casa de la platja

Tot va començar perquè en aquest blog rus vaig trobar aquesta imatge. Com fer una espiral de ganxet o un caragol. Com que m’agraden aquests reptes ho vaig voler provar
f13631369ad5tLa primera vegada va sortir psè. Però el final, a base d’ull més que d’esquemes, em va sortir aquest caragol
IMG_6079I així és com em vaig animar a fer una garlanda per a la casa de la platja de la Mercè. Un caragol, una estrella de mar i corall.
L’estrella la vaig fer igual que aquesta adaptant una mica la part del mig per fer-la més petita
IMG_6080I el corall el vaig fer recordant una mena de serrell que vaig veure en un blog fa temps i que no puc recordar com es deia
IMG_6082 IMG_6084La idea és: 11 punts de cadeneta, tornar amb punts baixos, a part 11 punts de cadeneta i tornar i així fins a 4 o 5 o els que vulgueu. Després ho ajuntem tot i queda això: una mena de corall.
Finalment la garlanda ha quedat  així
IMG_6092 IMG_6091Senzilla però vistosa, no?

Roser

Anuncis

Deixa un comentari

