Una lletra de mar o muntanya

Un cap de setmana em vaig entre-tenir a fer una lletra per l’embolcall de regal de la Maria que encara ha de néixer. I com altres tantes vegades vaig fer una lletra de feltre que sempre és un valor segur.
IMG_6217Quan la tenia feta vaig pensar en decorar-la amb un paisatget (que la lletra és petita i no dóna per més)
IMG_6219Però després vaig pensar que el regal tenia vaixells i és més aviat mariner així que vaig descosir les flor i li vaig fer una barqueta i una mar ben plana
22233I ara m’agrada més perquè és més adient pel regal que anirà a dins.
IMG_6246

Roser

Deixa un comentari

