La bosseta d’anar a la platja

Volia fer fotos del plantejament, nus i desenllaç de la bossa que vaig fer per portar a la platja el mòbil, les claus i quatre monedes però millor que mireu altres tutorials. Tenia una roba d’IKEA  de temàtica submarina del gruix d’una loneta i la vaig trobar molt adequada.
IMG_6320 IMG_6322Uns crancs i unes algues serien d’allò més adients. El tros de les algues el vaig tallar com un gran rectangle i li vaig cosir un velcro per allà on s’havia de tancar
IMG_6325Com que si el girava es veia el requadre del velcro vaig estar pensant com posar un tros de roba que fes com una gira que el tapés i aquí és on podia posar els crancs
IMG_6326IMG_6331Amb una vora prèvia després només era qüestió de cosir els costats i donar-li la volta
IMG_6333Al final li he regalat a la Mònica que va molt més a la platja que jo.
Bé, com a tutorial no és massa bo però el resultat és divertit i vaig haver de pensar molt per veure com ho cosia cosa que també està bé!

Roser

Anuncis

Deixa un comentari

