L’encàrrec del 4

Una amiga em va encarregar un clauer amb un número 4.
Per a mi el més fàcil és fer-los de feltre però aquesta vegada no li volia posar el típic ullet metàl·lic sinó una cinta on passar una anella. Així que vaig copiar un 4 de la pantalla de l’ordinador de la mida que volia i el vaig tallar.
Però també vaig fer una tira de roba cosida a màquina com si fos una veta però més forta
22Quan ja tenia el 4 cosit i farcit li vaig posar la roba i abans de cosir-ho a mà vaig passar aquell trosset per la màquina de cosir per a que quedés més fort.
Després vaig decorar el número com aquella lletra que vaig fer fa uns dies i li vaig posar una anella per passar-hi les claus
IMG_6316I au, ja està!

Roser

Anuncis

Deixa un comentari

