Bosses d’estiu amb teles japoneses

He descobert una botiga de teles japoneses que m’encanta. Es diu Nunoya i està al carrer de la Palla n.6, prop de la plaça del Pi. També en tenen d’altres llocs del món i costa molt decidir-se si has de triar perquè hi ha molta varietat.IMG_6351Total que em vaig posar a fer una bossa folrada amb una roba llisa a dins
IMG_6353I després en vaig fer una altra
IMG_6354I vaig enviar la foto a la família i a les amigues i tothom en volia una o sigui que en tres dies ja en porto 6
IMG_6377Ja estic veient que això serà l’inici d’una gran amistat amb aquestes noies que són les dependentes de la botiga
header_home2

Eulàlia

Anuncis

Deixa un comentari

