La nau espacial

Ja està en marxa el projecte de La Nau Espacial, un espai de lleure per a l’educació emocional.
10929556_962249833788224_5993044246495535847_nCom que fa poc que em van donar les claus del local vaig fer alguns clauers de prova però va ser bastant més entretingut del que em pensava. Després de treure un patró a la mida d’un clauer
29 vaig pensar de fer-lo  cosit a màquina però no va quedar massa bé (o jo no en sé prou). Després em vaig animar a fer-lo amb feltre però no ho sé…no havia pensat en els colors de la nau perquè sempre ha estat un dibuix de línies negres.
IMG_6442Finalment vaig provar de fer-lo a mà amb una mica de buata a dins
IMG_6438De moment com a clauer servirà però he de pensar alguna tècnica que em duri més…

Clara

Anuncis

Deixa un comentari

