Un coixí per llegir

Vaig veure en una web que no recordo un coixí per recolzar al llibre quan llegeixes. Un llibre o la tauleta o el que vulguis. No ha de ser massa gran. I quan vaig trobar aquesta roba de lletres em vaig animar a provar de fer-ne un.
IMG_6394
IMG_6386 Volia aprofitar per veure si sabria ajuntar quadrets amb la màquina de cosir com si fes patchwork i per ser la primera vegada déu n’hi do. Vaig mirar quina mida havia de tenir i vaig repartir els quadrets de manera proporcional i els vaig tallar.
IMG_6387Aquest era el plantejament i ara…a cosir. Primer els quadrats de dalt de costat i després els de baix. Un cop planxades les costures ben obertes vaig cosir les dues part pel mig
IMG_6391 IMG_6390I un cop ja tenia la part del davant vaig cosir dos trossos als costats per poder tancar el coixí. Abans de tancar-lo li posar les gomes per a que un cop girat quedessin al davant. N’hi ha dues perquè una agafa el llibre per les tapes i les altres aguanten la pàgina que no llegeixes
IMG_6393IMG_6397Li he regalat a la Montserrat que sé que li anirà bé!

Roser

Anuncis

Deixa un comentari

