El meu primer necesser

Estic molt orgullosa d’haver fet el meu primer necesser  per portar les coses de cosir amunt i avall: tisores, fils, cinta mètrica…
Quan vaig veure aquest estampat vaig veure que era just de la roba que jo volia
IMG_6277No us faré el tutorial ( a la xarxa n’hi ha molts) però us diré qua abans que res s’ha de cosir la cremallera i que no hi fa res que sigui més llarga perquè després es pot tallar el tros que sobra. El que és important és que no sigui petita.
IMG_6279I el resultat final és aquest
IMG_6291 IMG_6290 IMG_6289Evidentment necessita millorar però per ser el primer…, no?

Roser

Anuncis

One thought on “El meu primer necesser

Deixa un comentari

