Sobres de feltre amb targetes d’agraïmet

Hem canviat de pis i ens ha fet pena deixar alguns veïns amb els que hem fet una certa amistat. Per donar-los el el nostre agraïment i de pas fer-los saber la nostra nova adreça vaig fer aquests sobres de feltre (tret d’una idea que vaig veure al Pinterest) i a dins li vam posar una targeta.
IMG_6533IMG_6537Té la mida d’una targeta de crèdit. Després de fer la plantilla en un paper i fer algunes puntes rodones ho vaig copiar en un tros de feltre i a cosir!
IMG_6527 IMG_6530I li vaig posar aquest segell per a que donés la impressió de sobre
IMG_6535Al final ho vaig ficar en un altre sobre de cel.lofana.
IMG_6538Els hi vam portar personalment per acomiador-nos i els va agradar molt el detall!

Mariona

Anuncis

One thought on “Sobres de feltre amb targetes d’agraïmet

Deixa un comentari

