Un minion fet a casa

Els minions són aquests ninos tan divertits de la pel.lícula Gru, el meu dolent preferit. Al Ton li encanten i vaig provar de fer un nino, cosa que no havia fet mai.
6b7396652bf9b4a8d503f60ec233b333Vaig trobar en una web japonesa com dibuixar un minion pas a pas i vaig copiar la imatge sobre la pantalla de l’ordinador perquè no tenia impressora.
Un cop ho tenia calcat vaig fer la plantilla del cos, dels pantalons, les cames i els braços.
I primer vaig cosir la part dels pantalons sobre la roba groga i les cames amb les sabates les vaig cosir al cos quan ja estaven farcides de buata
IMG_6619IMG_6616la veritat és que es de les coses més difícils que he fet mai però m’ho vaig passar molt bé. Fet i fet hi vaig estar unes quatre hores seguides
IMG_6624 IMG_6625Al Ton li va encantar i es veu que concretament aquest minion  es diu Kevin i així li ha quedat

Roser

Anuncis

Deixa un comentari

