Les banderetes de la Marina

L’Anna i en Pau han tingut la Marina, una nena bonica i dolça i amb un nom inspirador.
Vaig pensar de fer-li unes banderetes per a l’habitació i quan vaig veure aquesta roba encara ho vaig tenir més clar.
IMG_7004Vaig fer 8 banderetes llises cosides i girades i a cada una d’elles li vaig posar una lletra i a les de les puntes un motiu marí
IMG_7006Vaig marcar les lletres i a sota li vaig posar fisselina de la que es planxa i s’enganxa però també les vaig cosir
IMG_7124 IMG_7125 IMG_7126 IMG_7123IMG_7213Ara només hem de trobar el moment de veure’ns i poder-los fer el regal que crec que els agradarà força (espero)

Mariona

One thought on “Les banderetes de la Marina

Deixa un comentari

