De caixa a arxivador

Vaig trobar aquesta caixa de cartró gruixut amb una distribució interior que m’anava la mar de bé per poder guardar coses d’scrap. Encara no havia trobat la manera de guardar els papers quadrats, grossos o petits. Primer la vaig pintar per fora
IMG_7408I després com que la caixa té uns forats vaig aprofitar aquest estri de fer rodones per fer-ne unes de color verd
IMG_7409Les hi vaig enganxar però vaig mantenir els forats
IMG_7414Clar que finalment la posaré dins d’un armari però quan obri l’armari farà bonic
IMG_7412

Antònia

Anuncis

Deixa un comentari

