La cadira modernista dels avis

Després de moltes voltes la cadira modernista dels avis ha anat a parar al rebedor de casa. Els avis es van casar al 1918 o sigui que la cadira té vora un centenar d’anys.
IMG_7011Però aquest vellut vermell estava vellet i no m’acabava d’agradar. Així que vaig comprar un roba estampada i sense massa esforç l’he retapissat així
IMG_7028No vaig treure la roba de vellut perquè estava com enganxada i per tant vaig posar la roba sobre i la vaig doblegar i tallar fins que va quedar ben a la mida. Després, amb una grapadora per a fusta, vaig grapar la roba per les puntes. Però al final també li he posat un tapapunts típic de tapisseria primer amb una mica de pega però també l’he cosit.
IMG_7585I ara la cadira modernista dels avis llueix ben xula a l’entrada de casa
IMG_7586

Lurdes

Anuncis

Deixa un comentari

