Els blogs del dissabte. Jorey Hurley

La Jorey Hurley és una il.lustradora que viu a Sant Francisco. Ha il.lustrat llibres, cartells, jocs i estampats de robes… Els seu dibuixos són senzills però impecables i ens ha estat molt difícil triar-ne uns quants. Quan hem mirat el seu perfil ens ha fet molta gràcia que expliqués això: ” En última instància, la millor preparació pel meu treball ha estat una família plena d’artistes: la meva mare és un escultora, el meu germà és un fotògraf, el meu pare és un director de cinema, el meu marit és un arquitecte, la meva àvia era una escultora de bronze i dos avis eren pintors”. La força de la genètica!
tumblr_nm3z6digEa1qklxauo1_1280 tumblr_no0gy2UAFQ1qklxauo1_1280 tumblr_nr7bvht8vl1qklxauo1_1280 tumblr_nteylfO3jZ1qklxauo1_1280 tumblr_nvi8x2MzwD1qklxauo1_1280 tumblr_nvvtm1vcjd1qklxauo1_1280 tumblr_nj8bqnhmb71qklxauo1_1280tumblr_inline_nhpub98cV41qjqivh tumblr_newqwf1mfa1qklxauo1_r1_1280

Anuncis

Deixa un comentari

