Una mandala de ganxet

Tot va venir d’aquesta imatge d’una web francesa: Anisbee
d340a6f725ebe492a1e54a4e9d6b1e22I  vaig voler provar de fer una mandala de ganxet.Fins ara havia fet rodones per fer garlandes però havia arribat gaire més lluny de tres o quatre passades
IMG_7725Vaig estar mirant al Pinterest diverses imatge i patrons però al final m’ho vaig inventar que només són punts alts i punts baixos… I ho vaig fer pel mètode d’assaig i error perquè això de fer rodones de ganxet té la seva cosa: has de saber quan créixer a cada passada per a que no tibi ni faci bambalina. I vaig voler fer fotos del procés però només en vaig fer dues que són aquestes
IMG_7715Al final també la vaig posar en un bastidor i va quedar així
IMG_7719És millorable, ho sé, però era un divertiment, una prova. A veure com queda la propera mandala

Roser

Anuncis

One thought on “Una mandala de ganxet

Deixa un comentari

