Floc de nou de ganxet

Fa uns dies vaig veure aquest floc de neu al Pinterest i em va agradar molt, tan ben feta i tan emmidonada. La foto correspon a aquesta web de venda de patrons.
a83024b192dc82ea7ff7cce9881be8e9Vaig prova de fer-ho comptant punts i cadenetes i em va sortir un nyap. Aleshores vaig recórrer als experts. Vaig enviar un mail a la Maite amb la foto i el repte de treure’n el patró.
L’endemà ja tenia aquesta foto i tota l’explicació de punts i cadenetes a cada volta.
IMG_7829Si algú n’està interessat que m’ho faci saber. Però us diré que el truc de tot plegat és que quan ja has fet la segona volta, la dels punts alts i les llargues cadenetes, has de fer passar el fil, punt per punt fins al mig de les cadenetes per tal de començar la tercera volta.
I ara us ensenyo els meus resultats sense emmidonar.
IMG_7958El més gran està fet amb un fil més gruixut i amb tots els punts que em va dir la Maite. El petit està fet amb un fil i un ganxet més prim i m’he menjat alguna cadeneta per a que quedés més petit. Però m’agrada més la proporció inicial. Vull provar de fer-ne d’altres i ja us els aniré ensenyant. Per cert si algú sap com emmidonar o sap on puc trobar l’explicació us ho agrairia molt!

Gràcies Maite!

Roser

Anuncis

Deixa un comentari

