Un Bon Nadal amb cubs de fusta

Vaig passar un dia  per una fàbrica de palets i a fora tenien una pila de fustes de totes les mides. Vaig demanar si en podia agafar algunes i em van encantar aquests cubs de fusta sense polir. Els hi vaig passar paper de vidre per tots els costats i les arestes.IMG_8133Com que en tenia 8 vaig decidir pintar-hi una lletra a cada un d’una tipografia diferent i fer un Bon Nadal per posar a la feina
IMG_8208IMG_8209 IMG_8215Com que a les altres cares dels cubs no hi he escrit res un altre dia puc pensar un altre missatge de 8 lletres!

Roser

Anuncis

One thought on “Un Bon Nadal amb cubs de fusta

  1. Aquesta idea em sembla molt bona! Pots anar posant el missatge en diferents llocs de la casa, a la taula parada el mateix dia de Nadal o fer un joc per fer altres paraules amb les mateixes lletres. És com una navalla suïssa: té moltes possibilitats!

Deixa un comentari

