Garlanda d’estrelles de pell de taronja

Quan vaig veure aquesta foto en aquest blog vaig pensar que ho havia de provar!
nejnykyapgiVaig pelar un parell de taronges i amb un talla-galetes vaig fer les estrelles i les rodones
IMG_8060Ho vaig posar en un recipient i ho vaig deixar a la cuina per a que s’anessin assecant durant força dies
IMG_8189De mica en mica es van anar doblegant i reduint de mida. Queden dures, amb un soroll molt curiós però a la vegada no costa gaire fer-los forats
IMG_8361Hi he passat un cordill i ara decoren aquest centre que cada any faig diferent!
IMG_8362 IMG_8363IMG_8370

Roser

Deixa un comentari

