Una taula de llum amb una caixa de cava

No era la primera vegada que ho demanaven a la carta dels Reis i aquest any em vaig decidir a fer-ho. Una taula de llums per calcar amb una caixa de fusta de cava.
IMG_8601Vaig anar al Servei Estació amb la tapa de fusta de la caixa per a que la mida i el gruix fos exacte i em van tallar a mida aquesta placa de metacrilat blanc (em van dir que era el mateix que es feia servir per veure radiografies. Jo em pensava que havia de ser més transparent i es veu que no. No era el primer que volia fer el mateix).
Després vaig pujar al pis dels llums i vaig tornar a explicar la meva idea. De tot el que hi havia vam trobar que el que hi anava millor era aquest llum de leds que ja porta uns caragols per collar-ho.
IMG_8612Vaig fer un foradet per passar el fil tenint en compte que l’endoll es pot treure fàcilment. Això va molt bé perquè si no es fa servir es pot posar l’endoll dins de la caixa.
IMG_8615[1]Com que els caragols de collar-ho sortien pel darrera els vaig serrar i vaig afegir aquests punts de feltre adhesius per a que no rasqués i es pogués posar tranquil.lament damunt d’una taula.
IMG_8616[1]I ja està. Només cal endollar i s’encén!
IMG_8605Fa una llum molt homogènia

Toni

Anuncis

One thought on “Una taula de llum amb una caixa de cava

Deixa un comentari

