Un Bon Nadal en un tambor de brodar

Trobo que queden molt bé les coses emmarcades en un tambor de brodar. Per això quan vaig pensar en un Bon Nadal per aquest any vaig pensar en un tambor.
Vaig triar la roba de fons i les de les lletres.
IMG_8104Una roba llisa pel fons d’un color blau-verd pujat. Per a les lletres trossos de roba d’estampats diferents que vaig planxar sobre un paper d’aquests que es treu una part del paper i les pots enganxar a la roba del fons per cosir-les sense que es belluguin. Amb ajuda del retolador que desapareix sol vaig centrar i alinear les lletres. Les lletres les vaig cosir a màquina.
IMG_8107Per a que tingués una mica de relleu la O i la A les vaig fer a part cosides amb 2 trosses de roba i buata a dins
22I per acabar vaig fer les estrelles blanques quan la tenia la roba planxada i muntada al tambor. Ah i li vaig posar un llacet amb un picarol per a que no es veiés el caragol que fa que la roba quedi ben tibada al tambor
IMG_8297Un altre dia us ensenyaré  els petits tambors de felicitació que vaig fer a la família

Roser

Deixa un comentari

