Un llum amb un “higuero”

A la República Dominicana hi ha molta fruita tropical que jo desconeixia. Hi ha una mena d’arbre que fa una fruita que li diuen “higuero” que fa com uns cocos (amb closca dura) que alguns artesans aprofiten per fer una mica de tot. Abans en feien culleres i d’altres estris de cuina. A mi em van regalar aquest porta-làmpades amb dibuixos rascats per fora i molts forats.
IMG_8424A la fruita li fan un forat per dalt i per baix per buidar-la. Quan ja està seca li fan els dibuixos i  ja només s’hi ha de posar una espelmeta a dins per a que faci aquesta llum
IMG_8423Va ser un regal de les meves alumnes de l’Escola de Teatre de Cabarete (el poble on jo estava) i em va fer molta il.lusió

Elisenda

Deixa un comentari

