Disfressa d’indi. 2a part:

Després de fer el carcaix per a les fletxes dels indis amb el feltre de color gris
IMG_8560vaig fer la disfressa començant per una cinta amb plomes que fa joc amb el vestit. Les plomes tenen un escuradents a dins, al mig, per a que quedin ben rectes i es tanca amb velcro per a que vagi a la mida
555Per fer el vestit vaig comprar unes samarretes 2 o 3 talles més grans i així fan de vestits. Les vaig guarnir amb tapapunts diversos cosits a màquina. El serrell dóna tota la volta a la samarreta
IMG_8563 IMG_8566Com que són llargues a  la part de baix vaig fer talls (marcats amb un regle i el retolador que s’esborra sol) i li vaig fer nusos. També li vaig posar boletes de fustes. Que la samarreta sigui gran va molt bé perquè es pot posar a sobre d’un jersei, cosa que de cara a carnestoltes és un gran què.
IMG_859322

Roser

Deixa un comentari

