Pa de pessic de dos colors

Ja fa temps em vaig guardar aquesta imatge del Pinterest amb la intenció d’esbrinar com es feia i de provar-ho. és d’un bloc italià i està molt ben explicat
Plumcake-di-Natale-con-stella-a-sorpresa-ricettaPerò avui us ho explico jo. S’ha de fer primer un pa de pessic amb cacao el més pur possible. Jo el vaig comprar a una pastisseria i en vaig posar uns 50gms a la massa que tenia, un got de llet no gaire ple, 3 mesures de farina, 2 de sucre, mig d’oli, un sobre de llevat i 3 ous. Tot ben batut amb la batedora i al forn.
IMG_8839Quan ja estava ben fred el vaig tallar pel mig a lo ample i vaig fer les formes d’aquesta peça de puzzle.
IMG_8842I les vaig anar amuntegant fins el moment de posar-les en el motllo.
Vaig fer una altra massa de pa de pessic sense cacao i en vaig abocar una mica a la base del motllo de plume-cake. A sobre li vaig posar de costat i totes juntes les peces que havia tallat i ho vaig acabar de cobrir amb la massa restant. I cap al forn a 180 graus uns 25-30 minuts
IMG_8844Quan va sortir del forn tenia aquesta pinta (Sí, va ser un pastís d’aniversari)
IMG_8845I en tallar-ho…
IMG_8846 IMG_8847I amb els retalls del pa de pessic de xocolata hem esmorzat tota la setmana perquè posat a dins d’un got de llet era boníssim!

Roser

Anuncis

Deixa un comentari

