Una manta pel sofà de la Isabel

Finalment ja he vist posada la manta que vaig fer pel sofà de la meva amiga Isabel. Una manta feta de quadres de mitja a punt bobo i que feia temps que tenia començada.
IMG_8623És fàcil de fer perquè no has d’anar canviant de color ni de punts. Fa un quadre i després un altre i així anar fent.
Quan els vaig tenir tots fets va ser el moment de pensar com combinar-los i com cosir-los. Vaig fer 4 tires de 8 quadres cadascuna i després les vaig cosir entre sí.
IMG_9067Ho vaig cosir amb llana de color blau però de manera que quedés pel mig dels punts i no es veiés gaire.
IMG_9061A la punta li vaig fer una volta de ganxet molt primeta
IMG_9060Els Reis li van portar un puff del mateix to del blau i li queda molt bé.
Ara, amb la llana que em va sobrar, potser li faré un parell de coixins!

Anuncis

Deixa un comentari

