Una nova decoració a la llibreta de la Laia

Fa un temps que tenia aquesta llibreta i estava cansada de la tapa. Així que un dia vaig agafar una maleta amb coses del Món Paral.lel (que m’encanten) i li he fet una altra tapa ben diferent.
IMG_9079 IMG_9080El pare em va ajudar a treure l’espiral i després la vam tornar a posar
IMG_9075I també vaig decorar una carpeta per posar papers o coses que vull guardar
IMG_9078 IMG_9076Jo trobo que ha quedat un bon conjunt!
IMG_9077

Laia

Anuncis

Deixa un comentari

