Disfressa de Chase de la patrulla canina

El Diego es va voler disfressar (com no!) de la Patrulla Canina i va escollir el Chase.
Vam tenir un mal pensament de comprar la disfressa per manca de temps, però quan vam veure com era el què venien vaig tenir claríssim que allò tan cutre (xaró) no ho comprava!

Així que vam fer un “comando” la meva mare i jo i ens vàrem posar “manos a la obra“, ella amb la màquina de cosir i jo amb la goma eva i la pistola de cola.
Vaig començar per la motxilla amb uns cartrons per fer els laterals i la  base, que vaig folrar amb goma eva blava (el color del Chase).
Image-1Aquest gos porta com uns llums de prioritat als costats que els vaig fer amb uns pots de natilles folrats amb celofana i ficats per un forat des de dintre. Després vaig folrar l’interior per a que quedés més ben acabat i vaig continuar amb la part  frontal i esquena.
Image-2La gorra em va costar més. Vaig començar fent la plantilla de la visera amb cartró, que vaig folrar de goma eva negra, i continuar amb els laterals; el que més em va costar va ser col·locar la part de dalt.
Image-4 Image-5No va quedar pas tan malament! (com diu el meu marit: els polis americans la porten així! hehehe)
Després li vaig fer unes orelletes de gos de la tela de “peluix” que vam comprar per pantalons i mànigues i les vaig enganxar a la gorra.
Image-6La yaya va fer el més important: uns pantalons amb cua i una armilla blava amb mànigues.
555El nen semblava un gosset de peluix gegant i anava encantat de la vida amb la seva disfressa feta a casa.

Elena S

 

 

Anuncis

Deixa un comentari

